۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

آیا جنبش فقر ایران از جنبش سبز در براندازی حکومت پیشدستی می کند؟

قیمت ها به شدت درحال افزایش هستند و درآمد جامعه ثابت مردم ایران یک باردیگر با فقردست و پنجه نرم می کنند همه در سکوتی خطرناک هستند خیلی ها هم این وسط دنبال منافع جناحی خود هستند حکومت ایدئولوژیک اسلامی نبوغ خود را در اداره جامعه ایران نشان داده. سهم ایران از صادرات دخترانش به بالاترین حد در کشورهای منطقه رسیده. هنوز مردم تعریف مشخصی از آزادی و مبارزه ندارند در حالی که شکم خیلی ها گرسنه است خیلی ها شعارهای آرمانی حزبی سر می دهند.
ولی گرسنگان ایرانی دیگر زبان و قلم جنبش سبز را به کار نمی برند صدای آنها داشتن زندگی است که رژیم ایرانی ستیز ایران آن را هم از ملت دریغ می کند.با روندی که پیش می رود صداها در حال تغییر است دیگر شعار کسی رای من کو نیست پارسال صدای مرگ بر خامنه ای شنیده شد امسال چه شعارهایی مردم می دهند؟
آیا رژیم ملاهای ایران آخرین نفس های خود را می کشد؟ جواب هر چه باشد واضح این است که قشر ضعیف جامعه به آخر خط نزدیک می شود و واکنش آنها مسلما با تظاهرات آرام خیابانی متفاوت است.گوشت گوشت کیلویی 14 هزاررتومن و گوسفند کیلویی 20هزار تومان است از برکات رژیم اسلامی ایران است که کارگر ایرانی با 250 هزار تومان حقوق می تواند تنها حدود 13 کیلو گوشت گوشت گوسفندی بخرد!
مرگ بر جمهوری اسلامی