۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

گمان کنم ضدیت با آمریکا و اسرائیل درجنبش سبز ارزش است

دوستان تندروی دینی در جنبش دینتان برای خودتان محترم به محض یک انتقاد  از یک روحانی چرا منتقد را به رگبارمیبندید پس  ببخشید تفاوت کار شما با حرکات سال 57 چیست اگرشما عده ای اینگونه میپندارید که شخصیتهای جنبش مقدس هستند و دارای اختیارات در حد خمینی بهتراست بگویید ما آمده ایم جمهوری اسلامی را ماس مالی بندازیم به مردم این نزدیک تر به حقیقت است.
مسلما تفاوت بسیار زیادی بین گروههای سکولار درجنبش سبز و برخی بسیجی های ورژن جدید سبز وجود دارد مواظب باشید در ولایت نوین ذوب نشوید که گویا مردم دیگر توان پس دادن بدهی به ولایت را ندارند. تشویق لازم است بنده هم میپذیرم ولی اگر یک تشویق شد باید یک نقد هم صورت گیرد که احساس خود کامگی یا خیال قدرت طلبی در اذهان سیاسیون شکل نگیرد واقعیت امر این است خیلی از ایرانیها مجیزگوی حکومت بوده اند که این خودکامگی در جامعه پیدا شد وهستند کسانی که در جنبش سبز هم که متاسفانه مجیز گوی رهبرانند واین یعنی درک نکردن مفهوم آزاد بودن.

دیروز مطلبی را به لحن کنایه به کدیور و کسانی که مانند او فکر می کنند به سبزلینک فرستادم که متاسفانه عده ای با فرستادن ایمیلهایی سراسر افترا و فحش سعی در خالی کردن خود نمودند ولی باید به خدمت این عزیزان عرض کنم برای بنده ایران مهم است نه 10 ایرانی که شخصیت های جنبش هستند من بنا به تشخیصم به تشویق یا نقد آنها پرداخته ام ولی شما چی تمام زمام خود را به دستشان داده اید و حاضر به نقد ایشان هم نبوده اید
فردی دیروز گفت هنوز هنوز نقد سیاستمداران در قدرت ایران هنوز تمام نشده که به جان هم عرضان افتاده اید ولی این دوستمان باید درک میکرد کار سیاست مداران ایران دیگر با نقد حل نمی شود آنها سالهاست گوششان را بسته اند مگر میشودبه گرگی که گئسفندان میدرد گفت این کار را نکن او ذات خونخواری دارد این آینده است که مهم است کار جمهوری اسلامی دیگر تمام است مادران زیادی در سرزمین ما هستند که فرزندان اعدام شده دارند یا زندانی زبان جمهوری اسلامی زوراست و زور را با زور جواب میدهند نه با نقد.نقدها را موسوی از آنها نمود او که موسوی بود اینگونه ریاست جمهوری را از وی سلب کرند وای به حال کهریزکیها
من هم معتقدم نباید پشت رهبران را خالی نمود ولی به این هم اعتقاد دارم که اگر کسی زیاد نیروی سرسپرده داشته باشد خودکامه میشود امروز این ایران است که نیاز به نیروی سرسپرده دارد نه اشخاص دوستان
فردی به من گفت  وطن فروش آمریکایی نظرم راخیلی جلب کرد به اینکه آیا هنوز گفتن اینکه من با آمریکا و اسرائیل نه اینکه دشمن نیستم بلکه دوست هم هستم این یعنی ضد ارزش در جنبش سبز پس کی دوستان باید شبیه بقیه جماعت دنیا شد دوستی با هر ملتی حتی عراق و افغانستان ارزش است ولی چون از کوچکی چند ملا در گوشمان خواندند هرسال برید خیابون بگید مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل باید آن را باور کرد آنها برای منافع خود هموطن خود را هم کشتند ولی آیا در آمریکا و اسرائیل پلیس یا اف بی آی اینگونه معترضان سیاسیشان را به خاک و خون میکشند
مرگ بر جمهوری اسلامی