۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

تفکرات قدیمی کدیور و امثالهم موجب ویرانی جنبش سبز می شود

مسلما کدیور و گروه حامی ایشان تعریف درستی از آزادی ندارند. ایشان حق ندارند عقاید حوزوی خود را به عنوان آرمانها و مسیر جنبش معرفی کنند ایشان یک روحانی هستند و دنیا را هم به اندازه ی حوزه علمیه وسیع می دانند مسلما مبارز خوبی در جنبش نیستند چه برسد به اینکه برای حرکت مردم چارچوب قرار دهند مسلما ملت ما 2 مرتبه چوب آزادی روحانیون را نخواهند خورد این سفسطه ندارد آقای کدیور خوب شرم نکنید بگویید همان جمهوری اسلامی را میخواهم فقط خودم مثلا بشوم وزیر فلان وزارتخانه خون ندا و دیگر جوانان هم که مسلما از طرفداران حوزه و عاشقان ولایت بودند وحتی این از چهره شان پیدا بود اصلا آنها برای شما شهید شدند مهم نیست اصلا ندا ها هم میگفتند هم غزه هم لبنان مگر شما نشنیدید هدف من از نوشتن این چند خط نه سرزنش کدیورها است بلکه اعلام خطر برای جدایی خیلی ها از بدنه جنبش است در صورتی به ملت نگوییم به دنبال چه هستیم اصلا برای چه در سبزلینک لینک می دهیم تعریفمان از آزادی چیست اصلا برای چه می جنگیم این همه وقت خود را میگذاریم من مسلما حتی با اعلام نظرموسوی اعلام کردم خیر جناب آقای موسوی جمهوری اسلامی نمی خواهم حالا شما بگوئید آرمان امام راحل من می گویم آرمان امام نمی خواهم بهتر است امثال آقای کدیور خود را امروزی کنند و صحبتی کنند که خریدار داشته باشد مسلما من هم راضی نیستم انسانی در لبنان یا فلسطین کشته شود ولی با اسرائیل هم دشمنی ندارم اصلا چه دلیلی به دشمنی دارم آیا با دشمنی من و شما مشکل فلسطین حل میشود خیر
تعریف من از آزادی این است جناب آقای کدیور همه در حکومت به یک اندازه سهیم هستند هموطن زردشتی بهایی مسیحی کرد لر بلوچ همه هرکس به یک اندازه حقوقی دارد برای حجاب محدودیتی نباشد به دلخواه هر کس با حجاب یا بی حجاب باشد حکم اعدامی که در شرع مقدستان جناب کدیور اشاره شده جایی در سرزمین ما نداشته باشد آیا شما مخالف این هستید آیا این را آزادی غربی میدانید اصلا اسم آزادی را بذارید ازادی غربی کجایش مشکل دارد اگر با اینها مخالفید که گفتم خوب اعلام کنید بگوئید بدانیم پشت سرچه کسی این چند ماه راه افتاده ایم بنده نمی گویم لباس روحانیتتان را دربیاورید میگویم بپذیرید لباس شما در مسجد عزیز است نه در سیاست